úterý 25. září 2012

Yeah, we're gonna win!

Zabít facebook.
Jakožto odpůrce všech systematických lidí a obzvláště fotografů. Dělá mi bordel ve fotkách, složitě mu musím vysvětlovat, jak že to vlastně chci a to ani nemluvím o té příšerné (ne)kvalitě!
A spolu s ním zabít i všechny ty divné lidi, kteří si prostě budou neustále stěžovat, jak je The 2nd law zklamalo (Ano. Pořád tady žvástám o jedné a té samé kapele. Ale když já je tak miluju!), jak se sice 'kluci' posunuli dál, ale spíš k horšímu. Jak už to nemá nic společného se starými alby jako Absolution nebo Origin of Symetry a jak prostě celý svět míří do pekel.
Zamiřte si tam sami a shořte! Když se vám to nelíbí, tak vás nikdo nenutí to poslouchat! Já je pořád žeru! A je mi fuk, že to není epicky apokalyptický zážitek typu The Resistance a že to není akční rychlovka jako Butterflies and Hurricanes! Je. Mi. To. Fuck. Je to totiž epicky apokalypticky akční rychlovka zkřížená s dubstepem a spoustou dalších psychedelických šíleností. Ano psychedelických. Podle mě to má účinky podobné drogám.

Nicméně.
Hodím vám sem fotku.

Vyfotila jsem to (počítám, počítám) tuším tak někdy třeba 17. prosince 2011? Prostě zhruba. Je to den po šluskoloně. Moje krásné šaty, ve kterých jsem v těch tanečních málem umřela jsem prostě nemohla jen tak vrátit a nevyužít. A pak ty fotky upadly v zapomnění a teď! Dneska! Jsem se k nim dokopala.
Takže tak.
A ne, ta fotka se vám nenačítá děsně pomalu. Vážně má být takhle rozmazaná.



Pádím do divadla.
Tak dlouho jsem se rozhodovala, jestli si udělat nudlový salát nebo ne, až jsem to prováhala a momentálně už mi nezbývá čas, i kdybych chtěla.

Sbohem
An.

Žádné komentáře:

Okomentovat