pondělí 24. září 2012

Nejspíš jsem i já tak trochu isolated system. Momentálně.

Prostě mě jenom zabijte.

Já nevím. Nevím co mám dělat. Nevím jak to mám vyjádřit.

Muse komunita nejspíš umírá blahem. A já nejsem výjimka. Nedovedu si představit, jaký zážitek to bude naživo.

Muse - Isolated System
Jedna z nejdokonalejších věcí, jaké jsem za poslední dobu slyšela.
Jestli ne za celý život...


Oukej, oukej, musím se odpoutat a přesunout se k další písničce... Uááááá!! 
All natural and technological processes... 
Uáááá <3

Dobře, aby tohle nebyl úplně zbytečný článek o mé blížící se smrti s diagnózou: "Rozplynula se blahem.", hodím vám sem mé přenádherné haiku...

Berte ohledy... Je to moje první haiku v životě, vymýšlela jsem ho o prázdninách, na chatě a je to výplod poměrně rozsáhlé nudy...
Takže.

Slunce zapadlo
a přicházející noc
se pousmála

A já jdu zavřít oči a poslouchat.

An.

P.S. Koupila jsem si hnědý šampon na vlasy! Chci vyzkoušet jestli je možné takhle existovat, abych se případně uchýlila k plnohodnotné barvě... I když mám strach, že moje úchylná láska k zrzavé stejně zvítězí...

P.P.S. Tento týden máme ve škole studenty z ciziny a dneska je měl náš ročník na přednášky o politice, historii a edukačním systému jejich země. Což pro mě znamenalo... spolu s ranní a odpolední dvouhodinovkou konverzace... přesně devět vyučovacích hodin angličtiny v kuse. Tak se pak nedivte mému psychickému (ne)zdraví.

3 komentáře:

  1. Musím naprosto souhlasit. Ta písnička...prostě uáááá!!! <3 Něco naprosto dokonalého.
    To haiku je zajímavé, pěkné ;)
    Obdivuji tě, že jsi těch devět hodin angličtiny zvládla, mě by to asi zabilo!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nějak... jsem si až po cestě ze školy uvědomila, co že jsem to vlastně dneska absolvovala, takže v průběhu dne mě unavovaly tak akorát řeči o tom, kdy kde vznikla jaká republika a kolik let tráví děti na střední škole v různých koutech světa.

    OdpovědětVymazat
  3. Devět hodin angličtiny? Hej, to si budem notovat - mě to čeká příští týden. A jestli se díy tomu nepřeorientuju na čistokrevnýho angličana, tak už nevím. :)

    OdpovědětVymazat