úterý 16. října 2012

Bacha, kouše!

Love sucks. Boys sucks. Feelings sucks. 

Jo. Prostě. Už jenom to slovo - Láska - mě neskutečně irituje. Co to do pekla má znamenat?! Mám chuť ho naškrábat na papír a spálit. Mám chuť tomu slovu rozmlátit ciferník. Mám chuť ho probodat připínáčkem. Dám se na woodoo.

Láska je jenom neskutečná bezmoc. Je to hnusná zlá čarodějnice s obličejem posetým bradavicemi, která připravuje lidi o možnost volby. Nesnáším to, co dělá s mým tělem. S mým mozkem. Nesnáším ji. 

Okej. Možná trochu křivdím pravé lásce (Kriste! Kdybych neměla svoji Bětuli, kterou stoprocentně miluji, tak bych řekla, že pravá láska ani neexistuje.), ale chemie mezi lidmi je čiré zlo.

Prostě... Je to... Nemůžete udělat vůbec nic! Chce se mi z toho brečet, křičet, zabít se, zabít někoho!!! Rozum nepomůže, pádné argumenty nepomůžou, nic. Máte jenom plný mozek zmatku a myšlenek týkajících se jednoho jediného člověka. Nebo vlastně klidně i více lidí, když nad tím tak přemýšlím...

Je to jeden velkej šit.

Je to všude. Bětule, seriály, Manon Lescaut, kterou čtu, posmolená Káťa Kabanová, kterou nacvičují v divadle... Já? Ne!! Prostě, ne!!! Cože? Co?! O čem mluvím?

Nechci žádné kluky vidět, nechci aby kluci viděli mě. Chce se mi zvracet z představy, že vám nějaký zástupce mužského pohlaví sebere tu poslední věc, kterou by na tomhle světě měl mít každý - svobodnou vůli. Protože jakmile dojde na chemii/lásku/whatever, žádná svoboda neexistuje a najednou jste vázaní a závislí na někom jiném. A to stojí za hovno!

A nevím, kde se ve mě tenhle negativismus a šílená nenávist vzali, ale je mi to vlastně docela fuk. Jsem vážně ráda, že s nikým nechodím a nemusím řešit miliardy vztahových problémů.

Zkrátka... Momentálně mi opravdu nikdo nestojí za těch pár světlých okamžiků a pocit štěstí. Jsem znechucená, vyčerpaná a nehynoucí hloupost mužů mě zabíjí. 
Všichni mě serou, všechno mě sere, všechno se sere. A já na to seru!

An.

5 komentářů:

  1. Há! Vážně, tvoje nálady přesně zapadají do Jojo vzorce, po dnešku jsem si tím jistý. :-D S tou kritikou mužů jsi mě trochu urazila, i když s tím spíš souhlasím, no. :-) Ale je to tak no. Jak bylo někde napsáno: pokud s někým jste a není to hluboká, vášnivá a neutichající láska na první pohled, pak je to jen ztráta času a energie. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím. A netuším co s tím...

      Ono, to s nadáváním na muže bylo myšleno spíš jako nadávání obecně na opačné pohlaví. Počítám celkem s tím, že vy to máte zase s tím ženským :D Ale nejspíš jsem to měla vysvětlit. Napadlo mě, že se to někoho může dotknout ;)

      Vymazat
  2. Láska je krásná. Ale dokonalá bude asi jen mezi mnou a mými plakáty.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně. Přesně! Asi tě miluju.
    Emh...chci říct, že na tomhle ztroskotal můj vztah. Že jsem se cítila jak pes u boudy. A ten pocit už nikdy zažít nechci. Takže přesně chápu a přímo cítím každý slovo, který si výše popsala.

    OdpovědětVymazat
  4. Já nemiluju. Jsem z kamene.
    Láska je shítek. A né že né!

    OdpovědětVymazat